maandag 12 september 2016

Maandag 12 september


Ik was een bos aan het tekenen. Het was een grote boom, een iets kleinere met een klein takje dat aan het groeien (Ella)

Ik ben een werkje aan het maken. Over bos. Ik moest stempelen. (Simon)

We hebben de tekst gelezen. Het was de tekst van Jule. We moesten we tellen hoeveel woorden er waren. En ook hoeveel zinnen. We moesten ook de ou, ui, ij, ie zoeken in de tekst. (Wies)

Ik ben samen met Arent het woordenboek aan het schrijven. Het gaat over puppie. Je moet allemaal woorden schrijven die bij puppie passen. (Sam)


Ik ben de centen aan het tellen samen met Arend. Die centen komen van Casper. Die heeft dat aan mij gegeven. (Rens)

Ik ben aan het kleven. We moeten de kaartjes van 0 tot 100 op volgorde leggen. Ik vind het niet leuk omdat het veel werk is. (Juul)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten